poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ulubione Filmy ;)

 Hej Kochani !!! 


         W 2015 roku postanowiłam sobie że na bloga będę dodawać tylko zdjęcia , które sama wykonam
lecz bardzo ale to bardzo chciałam się podzielić z wami moimi ulubionymi filmami . Więc stwierdziłam że to będzie taki ostatni  post ;) .
         Mam 3 starszych braci więc moje filmy na pewno nie będą pochodziły z romantycznych np takich jak
Titanic , moim zdaniem ten film jest żałosny. Ale mi się nie podoba a wam może się podobać , każdy ma swoje zdanie . A więc przejdźmy do konkretów

1. Jest to mój ulubiony film Szybcy i Wściekli 



Amerykański film fabularny (sensacyjny ) o zmaganiach samochodowych gangów oparty na artykule Kena Li. Szefem jednego z gangów jest Dominic Toretto (Vin Diesel), który swoje miasto uważa za jeden wielki tor wyścigowy. Drugim wątkiem filmu jest historia młodego policjanta Briana (Paul Walker), mającego wejść do gangu Dominica i odkryć, kto okrada ciężarówki.
Wyszło także : Szybcy i Wściekli Tokio Drift , Szybko Wściekle , Za szybcy , za wściekli
Pomagała Wikipedia ;) 
2. Spadaj!


Siedemnastoletnia Haley Graham (Missy Peregrym) jest utalentowaną gimnastyczką. Z powodu trudnego charakteru wciąż popada w konflikt z prawem. Po ostatnim wybryku sędzia decyduje o wysłaniu dziewczyny do Akademii Gimnastycznej. Ta elitarna placówka słynie z surowych zasad i żelaznej dyscypliny. Wszystko z cioci wiki :D 
3. Hooligans 


 angielsko-amerykański dramat filmowy z roku 2005, opowiadający o środowisku kibiców angielskiego klubu piłkarskiego West Ham United.O kibolach ;) 
4. Pacyfikator





Film ogólnie fajny ale lubię go dlatego że w głównej roli jest mój ulubiony aktor czyli Vin Diesel ;) 

Film Komediowy  którego głównym bohaterem jest porucznik służb specjalnych, Shane Wolfe. Ma on za zadanie odbić profesora Plummera, jednak gdy profesor zostaje zabity, otrzymuje polecenie ochrony rodziny profesora: jego żony oraz dzieci , musi zaopiekować się urwisami i rozwiązać wszystkie ich problemy . Okazuje się, że ochrona była potrzebna, gdyż dom atakuje dwóch zamaskowanych ninja.

Ten tekst były troszeczkę dłuższy więc pozwoliłam sobie go skrócić ;) 
Jeśli macie jakieś swoje ulubione filmy napiszcie w komentarzach
z miłą chęcią poczytam ;) 

38 komentarzy:

  1. Pacyfikatora uwielbiam,za "Szybcy i wściekli" niezbyt przepadam :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak lubisz kryminały, to ci mogę polecić'zaginiona dziewczyna', a z komedii'pan i pani kiler'. Ta komedia jesteście z Ashtonem Kutcherem, wiec musisz ją obejrzec.
    ________________________________________
    mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szybcy i wściekli oraz pacyfikator to świetne filmy
    obserwuję
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pacyfikator oglądałam nie raz , polecam horror Find Me i Gwiazd naszych Wina ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam obejrzeć szybkich i wscieklych, ale to ma tyle części...
    my-different-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię szybcy i wściekli :D ogółem ostatnio obejrzałam Trzy metry nad niebem i Tylko ciebie chcę. I te filmy są genialne, polecam!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nigdy się nie ludzi Poranek Kojota :D byłam dzieckiem gdy pierwszy raz obejrzałam ten film, te krępujące pytania do taty co oznacza dany tekst, któego nie ogarniałam :D "nie Ty będziesz jadł, Ciebie będą jedli.." haha

    Zapraszam do mnie, www.xpepperberry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend i Poranek kojota najlepsze polskie filmy :D <3 <3

      Usuń
  8. Nie słyszałam o żadnym z tych filmów :) A to dziwne, bo oglądam ich dość sporo

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, robię właśnie przegląd tygodnia na moim blogu. W tym tygodniu również polecę świetny film, który powalił mnie na łopatki i znalazł się w czołówce ulubionych. Jak chcesz to wpadnij --> http://kyokoaranel.blogspot.com/ Fajny blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam dużo filmów a nie słyszałam o nich, muszę je oglądnąć. Ja uwielbiam filmy "Zostań jeśli kochasz" i "Ask me anything"
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ci polceam if i stay, requiem dla snu i obecnośc :D każdy z innego gatunku i o innej tematyce, zobacz sobie ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana, pytałaś się mnie już jakiś czas temu, czy możesz dodac mojego bloga na listę czytanych - jasne, ze tak! <3 i przepraszam za długie nieodpisywanie, ale gdzieś Twój komentarz mi zaginął ;c
    donutworrybehappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam te filmy i wszystkie bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. żadnego z tych filmów nie znam haha
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne filmy(:

    moze obs za obs?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. To raczej nie mój gust filmów ;)
    Moje to Zostań jeśli kochasz czy Trzy Metry Nad Niebem <3
    Zapraszam;
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham szybkich i wściekłych! :*
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/b-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny post, będę miała co oglądać ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 'Pacyfikator' był ostatnio w TV :D
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2015/01/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych filmów :) bardzo mocnego słowa użyłas opisując twoim zdaniem film tytanic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem i jeśli komuś się to nie spodobało to przepraszam ale to jest najłagodniejsze słowo jakie napisałam o tym filmie ;)

      Usuń
  21. ja kocham film 'Safe Haven' :)

    zapraszam do mnie:)
    hejnati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pacyfikator to dobry film do pośmiania się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię serie "Szybcy i wściekli" :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szybcy i wściekli są świetni :)

    obserwujemy ? http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba lubię inny typ filmów. Oglądałaś "Gwiazd naszych wina"?
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać!
    Kinga's Blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne filmy :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/with-cup-of-hot-tea.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam tylko "Szybcy i wściekli" reszty nie znam, ale z chęcią obejrzę "Pacyfikator":) Świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. American Pie haha:D
    Co powiesz na wspólną obserwacje na blogu (nie na google )
    Jeśli jesteś chętna byłoby mi miło gdybyś zaczęła pierwsza , a ja prędko się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. również lubie te filmy ;) wszystkie oglądałam ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie ;)
    BLOG-JTERE

    OdpowiedzUsuń
  31. Gwiazd naszych wina. Kocham!!!!
    Może wspólna obserwacja??? Ja już teraz twoja kolej:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Prowadzisz naprawdę fajnego tego bloga =D Z chęcią zaobserwowałam i będę wpadać częściej =)

    Byłoby naprawdę świetnie, gdybyś się odwdzięczyła obserwacją, bo bardzo mi na tym zależy =)
    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię te filmy ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne posty masz ,szczerze mówiąc :* Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga i to jak piszesz, nie mowię jedynie o tym poście.Obserwuję ^^ Jednym słowem CUDOWNY blog :** <3 Nie wiem jak ty to robisz,ze masz taką ilość ...wszystkiego! <3 Zapraszam takze do siebie na klikanie http://karolinablogpanda.blogspot.com/2015/01/choies.html i obserwowanie :* Pozdrawiam , kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń